آشنایی کامل با فواید قهوه موکا گانودرما/09109483228

فواید قهوه موکا گانودرما

قهوه گانودرما بیش از 2000 سال قدمت دارد. خواص درمانی بسیاری از این محصول از جمله بهبود خواب، افزایش سطح انرژی بدن و… ذکر شده است.


یکی از خواص قهوه موکا با قارچ گانودرما و البته خواص موکا گانودرما این است که به دلیل وجود گانودرما لوسیدوم با کافئین کمتری وارد بدن می شود و حاوی مواد مغذی بسیار بیشتری نسبت به قهوه خالص است.


 


خواص قهوه ی موکا گانودرما چیست؟

قهوه گانودرما یک نوشیدنی سالم است که از مخلوط قهوه و قارچ گانودرمای قرمز تهیه می شود. گانودرما انواع مختلفی دارد و نوع قرمز آن به عنوان متمایزترین آن شناخته می شود.


خواص قهوه ی گانودرما موکا با قهوه خنثی نمی شود، بلکه عوارض قهوه مانند بی خوابی را از بین می برد و بالعکس منجر به خوابی آرام می شود.


این ترکیب به دلیل خاصیت قلیایی و غیر اسیدی برای افراد مبتلا به مشکلات گوارشی یا سندرم روده تحریک پذیر مناسب است.


 



 


 


قهوه موکا گانودرما خواص

در گذشته، ثروتمندان چینی گانودرما را قارچ جاودانگی می شناختند. این قارچ ها از دیرباز به دلیل خواصی مانند بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، کاهش خستگی مزمن، درمان و پیشگیری از سرطان، درمان اضطراب و افسردگی و … شناخته شده اند.


مواد فعال موجود در فواید قهوه گانودرما موکا

این محصول سرشار از ویتامین C، کلسیم، آهن، فسفر و پتاسیم است و باعث ایجاد انرژی طولانی مدت در بدن می شود. همچنین آنتی اکسیدان های زیادی در این محصول وجود دارد که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. همچنین از پیری زودرس جلوگیری می کند.


 


برخی مطالعات نشان می دهد که آنتی اکسیدان های قهوه گانودرما بیشتر از چای سبز است. یکی از اجزای اصلی قارچ گانودرما به نام گلوتاتیون نیز یک آنتی اکسیدان قوی است.


خواص قهوه قارچ گانودرما موکا

خواص قهوه موکا گانودرما کبد و کلیه ها را سم زدایی کرده و دفع سموم را تسریع می کند. به این ترتیب باعث افزایش طول عمر و شادابی می شوند.


همچنین به درمان مشکلات قلبی عروقی، بیماری های عصبی، خستگی و اختلالات ایمنی کمک می کند.


خواص درمانی قهوه گانودرما موکا خطر ابتلا به عفونت های ویروسی را کاهش می دهد، به کاهش استرس کمک می کند، دیابت را درمان می کند و علائم آسم را کاهش می دهد.


 


عوارض جانبی احتمالی

گفته می شود این محصول برای افراد مبتلا به بیماری های خودایمنی نامناسب است و نباید همراه با رقیق کننده های خون استفاده شود. در موارد دیگر می توان از خواص موکا گانودرما به راحتی استفاده کرد.


 


Ganoderma Hot Chocolate


 


خواص قهوه گانودرما موکا به دلیل قارچ گانودرما


یکی از مهمترین دلایل قهوه گانودرما موکا خواص، ترکیب قارچ گانودرما در این قهوه است. همانطور که می دانید گانودرما یک قارچ دارویی و مکمل غذایی ارزشمند است که از دیرباز در چین مورد استفاده قرار می گرفته است. این محصول حاوی مواد موثره زیادی است که ترکیب آن با کافئین و کاکائو باعث افزایش سطح آگاهی و افزایش قابل توجه غلظت می شود. اما برای افرادی که قصد انجام فعالیت هایی مانند یوگا، حسابداری و … را دارند که نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارند، بهتر است از این نوشیدنی استفاده کنند.گانودرما همراه با کاکائو و کافئین به بهبود سلامت پوست کمک می کند. همچنین لازم به ذکر است که قارچ گانودرما به دلیل داشتن خاصیت قلیایی و غیر اسیدی برای افرادی که مشکلات گوارشی یا سندرم روده تحریک پذیر دارند بسیار مناسب است. همچنین به بهبود عملکرد سیستم ایمنی، درمان و پیشگیری از سرطان، درمان اضطراب و افسردگی و غیره کمک می کند.


 


سایر خواص قهوه گانودرما موکا

اما علاوه بر آنچه گفته شد، اگر بخواهیم به بررسی سایر فواید قهوه گانودرما موکا بپردازیم، باید بدانید که این محصول سرشار از کلسیم، فسفر، پتاسیم، آهن و ویتامین C است که در مجموع منجر به افزایش مداوم انرژی می شود. در بدن. همچنین باید توجه داشته باشید که آنتی اکسیدان های موجود در این محصول در تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از پیری زودرس پوست بسیار بالا و بی نظیر است. بنابراین برخی تحقیقات نشان داده اند که آنتی اکسیدان های بیشتری در این قهوه نسبت به چای سبز وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های قهوه موکا گانودرما سم زدایی کبد و کلیه و دفع سریع سموم است. به این ترتیب مصرف این قهوه گانودرما به طور طبیعی باعث افزایش طول عمر آن می شود.


در ادامه مطالبی برای شما از سایت گانودرما 24 آورده ایم:


فواید قهوه موکا گانودرما

این قهوه خواص درمانی بسیار زیادی دارد و همین مسئله باعث محبوبیت هر چه بیشتر این محصول شده است. خواص قهوه موکا فوری گانودرما بیز عبارتند از:


بسیار آرامش بخش است و خوابی راحت را برای شما فراهم می آورد.

باعث درمان سردرد می شود.

باعث بهبود عملکرد مغز شده و حافظه را تقویت می نماید.

باعث تنظیم فشار خون می شود.

باعث تنظیم قند خون می شود.

برای رفع بسیاری از مشکلات پوست مناسب می باشد.

باعث افزایش تمرکز می شود.

کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را بسیار کمتر می کند.

از ابتلا به بیماری های پارکینسون و آلزایمر جلوگیری می نماید.

باعث بالا بردن هوشیاری ذهنی می شود.

باعث بهبود پوکی استخوان می شود.

این قهوه را همه افراد ۹ سال به بالا می توانند بدون هیچ گونه عوارض و مشکلی استفاده نمایند زیرا این قهوه به طور کلی باعث بهبود سیستم بدن شده و سلامتی را برای شما به ارمغان می آورد. البته خانم های باردار و شیرده بهتر است پیش از مصرف قهوه موکا با پزشک خود مشورت نمایند.


 


Ganoderma latte coffee7

Ganoderma latte coffee7


انواع مختلف قهوه گانودرما

قهوه گانودرما با انواع قهوه موکا گانودرما بیز، قهوه گانودرما کافه سوپریم،قهوه گانودرما لاته ،هات چاکلت گانودرما بیز تولید شده توسط شرکت بیز در ایران با بهترین و با کیفیت ترین فروشگاه اینترنتی فروشگاه اینترنتی نیز اکسیر قهوه گانودرما به فروش می رسد. قیمت استثنایی در یک حراجی باورنکردنی فرمول قهوه عالی گانودرما در واقع شامل عصاره گانودرما، پودر قهوه، پودر پروتئین، پودر شیر و هموژنایزر است.قهوه موکا گانودرما مخلوطی از عصاره گانودرما، پودر قهوه و شیر است. در نهایت، قهوه لاته گانودرما از مخلوط عصاره گانودرما، پودر قهوه و کرم پودر به دست می آید. هر نوع قهوه گانودرما که نام بردیم طعم خاص خود را دارد. بنابراین با توجه به ذائقه خود و ویژگی هایی که از این قهوه انتظار دارید، می توانید هر یک از آن ها را در فروشگاه اینترنتی آریو کالا با مناسب ترین قیمت ها به صورت آنلاین خریداری کنید.


 


 


آیا قهوه موکا گانودرما برای کبد چرب مفید است؟


 


یکی از سوالات متداول این است که آیا قهوه گانودرما کبد چرب را درمان می کند؟ برای پاسخ به این سوال باید بگویم بله !!!!! شنیدن نام بن گانودرما و فوی گراس با هم واقعاً تعجب آور است، اما دلیل خوبی دارد. به لطف ترکیبات گانودرما استخراج شده از قارچ های گانودرما و سایر گیاهان دارویی و قهوه قرمز، خاصیت سم زدایی و ضد التهابی دارد و می تواند به درمان بیماری کبد چرب کمک کند.


قهوه گانودرما به لطف خواص سم زدایی که دارد می تواند کبد را سم زدایی کرده و آن را از مواد مضر پاک کند و همچنین به دلیل خواص ضد التهابی که دارد از التهاب کبد جلوگیری می کند. قهوه گانودرما خواص درمانی و فوایدی برای کبد چرب دارد و می تواند به پاکسازی کبد و سم زدایی بدن کمک کند.



گانودرما چیست ؟

‌قارچ گانودرما لوسیدوم با قدمت بالای ۲۰۰۰ سال در چین باستان پادشاهان چین اولین مصرف کنندگان گانودرما بودند .بخاطر کمیاب بودن و گران بودن این قارچ فقط آنها بودند که میتوانستند از این قارچ استفاده کنند چون عمر آنها را زیاد میکرد وبه قارچ جاودانگی معروف شد. بعدها با کشت بیشتر، این قارچ وارد رژیم غذایی خانواده ها شد و چینیها را به پوستهای زیبا و موهای درخشان و عمر طولانی معروف کرد. قارچ گانودرما بافتی بسیار سخت و قرمز رنگ دارد  که در بدن قابل هضم نیست و طعم آن بسیار تلخ است. با فراوری محصول و اضافه کردن قهوه و نوعی کاکائو به نام کوکوآ این قارچ قابل خوردن و هضم شدن میشود که برای پیشگیری و درمان و بهبود انواع بیماریها قابل درمان است. در کل دنیا فقط ۴ تا کشور توانایی تولید این محصول را دارند که کشور عزیزمان یکی از آن ۴ کشور است که توانسته با استفاده از بالاترین تکنولوژی جهان به تولید این محصول در ۵ مدل: سوپریم / موکا / لاته / هات چاکلت / وکافی میکس . میباشد.که هر کدوم ازاین قهوه های گانودرما برای درمان و یا پیشگیری بیماری خاص استفاده میشود.


قهوه موکا

این محصول برای درمان انواع بیماری ها مثل درمان روماتیسم پوکی استخوان کمبود ویتامین دی ضایعات نخاعی پارکینسون دیابت کلسترول دردهای عضلانی پوکی استخوان تراکم استخوان آرتروز سرطان بیماری های قلبی تصلب شرایین اعتیاد بیماری های کبدی و کلیوی میگرن آلرژی بیماری های پوستی  آنفولانزا آرتریت استرس تیروئید ویروس تبخال مسمومیت‌های غذایی ضد باکتری و عفونت می باشد . با استفاده از این محصول با یک دوره استفاده آنفولانزا و سرماخوردگی و مسمومیت و عفونت کاملا دفع میشود . برای بیماری هایی مثل بیماری های مربوط به استخوان بالای ۱۰۰ روز پیاپی باید از این محصول استفاده کرد . بیماریهای مثل دیابت کلسترول ام اس پارکینسون ناراحتی های اعصاب سرطان‌  آلرژی و غیره که شخص بیمار درمانی ندارد و باید حتما تا آخر عمر از داروهای شیمیایی استفاده کند . می‌تواند با این محصول بیماری را کنترل کرده و تا بهبود نسبی پیش رود گانودرما موکا برای تمام سنین ۹ سال به بالا هیچگونه مشکلی ندارد . قهوه گانودرما موکا برای تمام سنین ۹ سال به بالا هیچ گونه مشکلی نداشته و نه تنها بیماران بلکه همه میتوانند از این محصول استفاده کنند و بدنشان را کاملا در برابر انواع بیماری‌ها ایمن کند . گانودرما موکا برای کسانی که بیرون روی های شدید دارند بسیار مفید میباشد و کسانی که حساسیت های شدید به انواع قهوه ها و کافه اینها دارند می توانند از این محصول با خیال راحت استفاده کنند چون خاصیت ضد آلرژی و آنتی هیستامین دارد و تمام هیستامین ها و حساسیت های موجود در بدن را دفع میکند .


موکا گانودرما

گانودرما موکا شکلات و قهوه گانودرما با هم تشکیل قهوه موکا را دادند و طعم شیرینی به این قهوه دادند که برای انواع بیماری ها و پوکی استخوان و تنظیم فشار خون دیابت کلسترول بسیار مفید میباشد روی پوست و مو بسیار تاثیرگذار است بیماری های پوستی را از بین می برد و جوانسازی و کلاژن سازی میکند کلسیم را تامین کرده و پوکی استخوان را از بین می برد بر روی اعصاب تاثیر گذاشته و آرامش خوبی به خوابی آرام برای شما به ارمغان می آورد کسانی که بیرون روی دارند می‌توانند با موکاپ گوارش خود را تنظیم کنند . کافی موکا گانودرما یک تنظیم کننده طبیعی میباشد که خیلی سریع دیابت کلسترول فشار خون را تنظیم می کند چون کورتون طبیعی بوده پس  ترمیم کننده پوست و مو و اعضای بدن می باشد همچنین عوارض جانبی کورتون های قبل را هم از بدن دفع می کند و بعد از ۱۰۰ روز استفاده مداوم بدن رو به جوان سازی می رود .


گانودرما موکا

کافی موکا گانودرما یک تنظیم کننده طبیعی میباشد که خیلی سریع دیابت , کلسترول و فشار خون را تنظیم می کند چون کورتون طبیعی بوده پس  ترمیم کننده پوست و مو و اعضای بدن می باشد همچنین عوارض جانبی کورتون های قبل را هم از بدن دفع می کند و بعد از ۱۰۰ روز استفاده مداوم بدن رو به جوان سازی می رود . این خاصیت مهم ( تنظیم کننده بدن ) دلیل بر مطرح شدن بیشتر گانودرما موکا شده است ولی کسانی که میخواهند تاثیر شگرف این نوع از گانودرما را در بدنشان ببینند بایستی در زمان و اندازه مصرف قهوه موکا دقت نمایند . مصرف روزانه یک تا دو ساشه با توجه به شدت بیماری توصیه می شود . همچنین بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما موکا یک ساعت بعد از صبحانه می باشد و در صورت مصرف روزانه دو ساشه یک ساعت بعد از صبحانه و دو الی سه ساعت بعد از ناهار پیشنهاد می شود . البته شما مصرف کنندگان عزیز توجه داشته باشید که حتما قبل از خرید موکا بایستی با کارشناس شرکت صحبت کرده و بعد از مشاوره متخصص گانودرما موکا را تهیه و مصرف نمایید .

فواید قهوه موکا گانودرما

[ بازدید : 34 ]

[ سه شنبه 10 آبان 1401 ] 12:05 ] [ مهران ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]