خواص قهوه قارچ گانودرما موکا/09109483228

فواید قهوه موکا گانودرما

قهوه گانودرما بیش از 2000 سال قدمت دارد. خواص درمانی بسیاری از این محصول از جمله بهبود خواب، افزایش سطح انرژی بدن و… ذکر شده است.


یکی از خواص قهوه موکا با قارچ گانودرما و البته خواص موکا گانودرما این است که به دلیل وجود گانودرما لوسیدوم با کافئین کمتری وارد بدن می شود و حاوی مواد مغذی بسیار بیشتری نسبت به قهوه خالص است.


 


خواص قهوه ی موکا گانودرما چیست؟

قهوه گانودرما یک نوشیدنی سالم است که از مخلوط قهوه و قارچ گانودرمای قرمز تهیه می شود. گانودرما انواع مختلفی دارد و نوع قرمز آن به عنوان متمایزترین آن شناخته می شود.


خواص قهوه ی گانودرما موکا با قهوه خنثی نمی شود، بلکه عوارض قهوه مانند بی خوابی را از بین می برد و بالعکس منجر به خوابی آرام می شود.


این ترکیب به دلیل خاصیت قلیایی و غیر اسیدی برای افراد مبتلا به مشکلات گوارشی یا سندرم روده تحریک پذیر مناسب است.


 



 


 


قهوه موکا گانودرما خواص

در گذشته، ثروتمندان چینی گانودرما را قارچ جاودانگی می شناختند. این قارچ ها از دیرباز به دلیل خواصی مانند بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، کاهش خستگی مزمن، درمان و پیشگیری از سرطان، درمان اضطراب و افسردگی و … شناخته شده اند.


مواد فعال موجود در فواید قهوه گانودرما موکا

این محصول سرشار از ویتامین C، کلسیم، آهن، فسفر و پتاسیم است و باعث ایجاد انرژی طولانی مدت در بدن می شود. همچنین آنتی اکسیدان های زیادی در این محصول وجود دارد که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. همچنین از پیری زودرس جلوگیری می کند.


 


برخی مطالعات نشان می دهد که آنتی اکسیدان های قهوه گانودرما بیشتر از چای سبز است. یکی از اجزای اصلی قارچ گانودرما به نام گلوتاتیون نیز یک آنتی اکسیدان قوی است.


خواص قهوه قارچ گانودرما موکا

خواص قهوه موکا گانودرما کبد و کلیه ها را سم زدایی کرده و دفع سموم را تسریع می کند. به این ترتیب باعث افزایش طول عمر و شادابی می شوند.


همچنین به درمان مشکلات قلبی عروقی، بیماری های عصبی، خستگی و اختلالات ایمنی کمک می کند.


خواص درمانی قهوه گانودرما موکا خطر ابتلا به عفونت های ویروسی را کاهش می دهد، به کاهش استرس کمک می کند، دیابت را درمان می کند و علائم آسم را کاهش می دهد.


 


عوارض جانبی احتمالی

گفته می شود این محصول برای افراد مبتلا به بیماری های خودایمنی نامناسب است و نباید همراه با رقیق کننده های خون استفاده شود. در موارد دیگر می توان از خواص موکا گانودرما به راحتی استفاده کرد.


 


Ganoderma Hot Chocolate


 


خواص قهوه گانودرما موکا به دلیل قارچ گانودرما


یکی از مهمترین دلایل قهوه گانودرما موکا خواص، ترکیب قارچ گانودرما در این قهوه است. همانطور که می دانید گانودرما یک قارچ دارویی و مکمل غذایی ارزشمند است که از دیرباز در چین مورد استفاده قرار می گرفته است. این محصول حاوی مواد موثره زیادی است که ترکیب آن با کافئین و کاکائو باعث افزایش سطح آگاهی و افزایش قابل توجه غلظت می شود. اما برای افرادی که قصد انجام فعالیت هایی مانند یوگا، حسابداری و … را دارند که نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارند، بهتر است از این نوشیدنی استفاده کنند.گانودرما همراه با کاکائو و کافئین به بهبود سلامت پوست کمک می کند. همچنین لازم به ذکر است که قارچ گانودرما به دلیل داشتن خاصیت قلیایی و غیر اسیدی برای افرادی که مشکلات گوارشی یا سندرم روده تحریک پذیر دارند بسیار مناسب است. همچنین به بهبود عملکرد سیستم ایمنی، درمان و پیشگیری از سرطان، درمان اضطراب و افسردگی و غیره کمک می کند.


 


سایر خواص قهوه گانودرما موکا

اما علاوه بر آنچه گفته شد، اگر بخواهیم به بررسی سایر فواید قهوه گانودرما موکا بپردازیم، باید بدانید که این محصول سرشار از کلسیم، فسفر، پتاسیم، آهن و ویتامین C است که در مجموع منجر به افزایش مداوم انرژی می شود. در بدن. همچنین باید توجه داشته باشید که آنتی اکسیدان های موجود در این محصول در تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از پیری زودرس پوست بسیار بالا و بی نظیر است. بنابراین برخی تحقیقات نشان داده اند که آنتی اکسیدان های بیشتری در این قهوه نسبت به چای سبز وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های قهوه موکا گانودرما سم زدایی کبد و کلیه و دفع سریع سموم است. به این ترتیب مصرف این قهوه گانودرما به طور طبیعی باعث افزایش طول عمر آن می شود.


در ادامه مطالبی برای شما از سایت گانودرما 24 آورده ایم:


فواید قهوه موکا گانودرما

این قهوه خواص درمانی بسیار زیادی دارد و همین مسئله باعث محبوبیت هر چه بیشتر این محصول شده است. خواص قهوه موکا فوری گانودرما بیز عبارتند از:


بسیار آرامش بخش است و خوابی راحت را برای شما فراهم می آورد.

باعث درمان سردرد می شود.

باعث بهبود عملکرد مغز شده و حافظه را تقویت می نماید.

باعث تنظیم فشار خون می شود.

باعث تنظیم قند خون می شود.

برای رفع بسیاری از مشکلات پوست مناسب می باشد.

باعث افزایش تمرکز می شود.

کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را بسیار کمتر می کند.

از ابتلا به بیماری های پارکینسون و آلزایمر جلوگیری می نماید.

باعث بالا بردن هوشیاری ذهنی می شود.

باعث بهبود پوکی استخوان می شود.

این قهوه را همه افراد ۹ سال به بالا می توانند بدون هیچ گونه عوارض و مشکلی استفاده نمایند زیرا این قهوه به طور کلی باعث بهبود سیستم بدن شده و سلامتی را برای شما به ارمغان می آورد. البته خانم های باردار و شیرده بهتر است پیش از مصرف قهوه موکا با پزشک خود مشورت نمایند.


 


Ganoderma latte coffee7

Ganoderma latte coffee7


انواع مختلف قهوه گانودرما

قهوه گانودرما با انواع قهوه موکا گانودرما بیز، قهوه گانودرما کافه سوپریم،قهوه گانودرما لاته ،هات چاکلت گانودرما بیز تولید شده توسط شرکت بیز در ایران با بهترین و با کیفیت ترین فروشگاه اینترنتی فروشگاه اینترنتی نیز اکسیر قهوه گانودرما به فروش می رسد. قیمت استثنایی در یک حراجی باورنکردنی فرمول قهوه عالی گانودرما در واقع شامل عصاره گانودرما، پودر قهوه، پودر پروتئین، پودر شیر و هموژنایزر است.قهوه موکا گانودرما مخلوطی از عصاره گانودرما، پودر قهوه و شیر است. در نهایت، قهوه لاته گانودرما از مخلوط عصاره گانودرما، پودر قهوه و کرم پودر به دست می آید. هر نوع قهوه گانودرما که نام بردیم طعم خاص خود را دارد. بنابراین با توجه به ذائقه خود و ویژگی هایی که از این قهوه انتظار دارید، می توانید هر یک از آن ها را در فروشگاه اینترنتی آریو کالا با مناسب ترین قیمت ها به صورت آنلاین خریداری کنید.


 


 


آیا قهوه موکا گانودرما برای کبد چرب مفید است؟


 


یکی از سوالات متداول این است که آیا قهوه گانودرما کبد چرب را درمان می کند؟ برای پاسخ به این سوال باید بگویم بله !!!!! شنیدن نام بن گانودرما و فوی گراس با هم واقعاً تعجب آور است، اما دلیل خوبی دارد. به لطف ترکیبات گانودرما استخراج شده از قارچ های گانودرما و سایر گیاهان دارویی و قهوه قرمز، خاصیت سم زدایی و ضد التهابی دارد و می تواند به درمان بیماری کبد چرب کمک کند.


قهوه گانودرما به لطف خواص سم زدایی که دارد می تواند کبد را سم زدایی کرده و آن را از مواد مضر پاک کند و همچنین به دلیل خواص ضد التهابی که دارد از التهاب کبد جلوگیری می کند. قهوه گانودرما خواص درمانی و فوایدی برای کبد چرب دارد و می تواند به پاکسازی کبد و سم زدایی بدن کمک کند.


 


 


Ganoderma and fatty liver2

Ganoderma and fatty liver2


 


خواص قهوه های گانودرما دکتر بیز:

 


گانودرما نوعی قارچ قرمز است و خواص قهوه گانودرما کاملا شناخته شده است. این نوع قارچ در مناطق معتدل رشد می کند. گانودرما قدمتی 2000 ساله دارد. نام های دیگر این قارچ قارچ جاودانگی یا قارچ جانافز است. در دوران باستان، این نوع قارچ بیشتر در انحصار افراد ثروتمند بود. مهمترین دلیلی که این نوع قارچ را قارچ جاودانگی می نامند تقویت سیستم ایمنی بدن، جوانی و طول عمر است.


 


“شماره ی تماس برای مشاوره ی تلفتی و ارتباط با ادمین سایت با شماره  09109483228  تماس بگیرین”


 


قهوه گانودرما را از کجا تهیه کنیم

 


امروزه بیزنس اینترنتی یکی رویکرد های اخذ مال به صورت سریع، سهل و مقرون به صرفه بوده که قابلیت سوء استعمال های اینترنتی را برای اشخاص سود جو ساخت و ساز نموده و از چگونگی کالای حقیقی و واقعی به شدت می کاهد. جواب آخری بدین پرسش که گانودرما را چه‌گونه تهیه و تنظیم کنیم ، مراجعه به نمایندگی ها و شعب فعال پخش محصول ها و قارچ جان افزا بوده و پیشنهاد می‌گردد به طبع به خواسته خرید اینترنتی این متاع به وبسایت دکان های اینترنتی فرآورده یاب مراجعه نموده و مال کیفیت عالی و اصل تهیه و تنظیم فرمایید.


 

خواص قهوه قارچ گانودرما موکا

[ بازدید : 12 ]

[ پنجشنبه 3 آذر 1401 ] 15:14 ] [ مهران ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]